winter sonata..

tittle bergerak

Tuesday 6 August 2013

Ramadan: i'll be leaving so0n..

 
Ramadhan,
Kau sudah mahu berangkat pergi?

Maafkan aku Ramadhan andai kedatanganmu aku sia-siakan.
Maafkan aku Ramadhan andai kebaikan di dalammu aku lalaikan.
Maafkan aku Ramadhan andai barakahmu tidak aku manfaatkan.
Maafkan aku Ramadhan andai rahmat di dalammu aku abaikan.

Aku malu denganmu Ramadhan.
Bertambah lagi maluku pada Tuhan.

Bimbang andai untuk bertemu lagi tiada kesempatan.
Ku relakan kau pergi dengan penuh pengharapan.
Agar saat kau kembali lagi nanti dapatku sambut dengan penuh kecintaan.

Duhai Ramadhan,
sudikah kau kembali lagi ?
Masih wujudkah lagi aku di muka bumi ini nanti?

Ilahi,
Redhai hambaMu,
Terimalah sedikit amalanku sepanjang Ramadhan ini ~

-wardatillah-
 

No comments:

Post a Comment